Katowice: Dostawa części komputerowych
Numer ogłoszenia: 116939 - 2013; data zamieszczenia: 19.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 190038 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa części komputerowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia była dostawa fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji części komputerowych, zwanych dalej częściami lub podzespołami. Zakres zamówienia obejmował zakup części wraz z dostarczeniem, transportem, rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń Zamawiającego. 2.Zamawiający nie dopuszczał możliwości składania ofert częściowych. 3.Szczegółowy wykaz podzespołów wraz z wymaganymi parametrami i opisem przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do SIWZ. 4.Zamawiający dopuszczał możliwość składania ofert równoważnych. Wpisanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami lub równoważne. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez Zamawiającego. 5.Adres dostawy: Uniwersytet Śląski, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12, pok. 417 - Dział Logistyki. 6.Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy. 7.Wymagany minimalny okres gwarancji: zgodnie z poszczególnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego w załączniku 2 do SIWZ. Bieg terminu gwarancji dla podzespołów rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu odbioru. 8.Warunki realizacji zamówienia: -towar zamówiony w ramach jednego zamówienia będzie dostarczany w całości jednorazową dostawą, Zamawiający nie dopuszcza dostaw cząstkowych; -przedmiot zamówienia będzie dostarczony w dni robocze w godzinach 8:00-14:00; -termin płatności faktury wynosi 21 dni od daty otrzymania prawidłowo wystawionej faktury VAT; -w dniu dostarczenia podzespołów nastąpi ich sprawdzenie pod względem kompletności i zgodności z Ofertą Wykonawcy oraz Umową, a następnie odbiór przedmiotu Umowy potwierdzony Protokołem Odbioru podpisanym przez Strony, po potwierdzeniu ilościowym i jakościowym przez Zamawiającego. W przypadku ujawnienia przy dokonywaniu czynności odbioru jakichkolwiek niewłaściwości, odbiór przedmiotu umowy nastąpi dopiero po ich usunięciu przez Wykonawcę. Wykonawca usunie niewłaściwości w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego. -protokół Odbioru, podpisany przez Strony bez uwag, stanowi podstawę przyjęcia przez Zamawiającego faktury za podzespoły nim objęte. 9.Zamawiający dopuszczał możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 3 do SIWZ). 10.Zamawiający nie przewidywał możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 11.Zamawiający nie dopuszczał składania ofert wariantowych. 12.Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 13.Zamawiający nie przewidywał aukcji elektronicznej. 14.Zamawiający nie przewidywał udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 15.Zamawiający nie przewidywał zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 16.Zamawiający nie ograniczał możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne. ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.41.00-9, 30.23.61.11-3, 30.23.71.00-0, 30.23.71.35-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25730,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ