Katowice: Usługa w zakresie eksperckiej oceny merytorycznej wniosków o przyznanie stypendium złożonych w ramach projektu DoktoRIS - program stypendialny na rzecz innowacyjnego Śląska
Numer ogłoszenia: 114102 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa w zakresie eksperckiej oceny merytorycznej wniosków o przyznanie stypendium złożonych w ramach projektu DoktoRIS - program stypendialny na rzecz innowacyjnego Śląska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie usługi w zakresie eksperckiej oceny merytorycznej wniosków o przyznanie stypendium złożonych w ramach projektu DoktoRIS - program stypendialny na rzecz innowacyjnego Śląska.
2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 3 do SIWZ (wzór umowy).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem:
a) część A: Technologie medyczne (ochrony zdrowia) - (szacowana, maksymalna ilość ocen - recenzji do wykonania - 20),
b) część B: Technologie dla energetyki i górnictwa, (szacowana, maksymalna ilość ocen - recenzji do wykonania - 40),
c) część C: Technologie dla ochrony środowiska, (szacowana, maksymalna ilość ocen - recenzji do wykonania - 40),
d) część D: Technologie informacyjne i telekomunikacyjne, (szacowana, maksymalna ilość ocen - recenzji do wykonania - 7),
e) część E: Produkcja i przetwarzanie materiałów, (szacowana, maksymalna ilość ocen - recenzji do wykonania - 5),
f) część F: Transport i infrastruktura transportowa, (szacowana, maksymalna ilość ocen - recenzji do wykonania - 7),
g) część G: Przemysł maszynowy, samochodowy, lotniczy i górniczy, (szacowana, maksymalna ilość ocen - recenzji do wykonania - 12),
h) część H: Nanotechnologie i nanomateriały, (szacowana, maksymalna ilość ocen - recenzji do wykonania - 6).
4. Okres trwania umowy: do 30.06.2013 r., albo do wyczerpania przewidywanej ilości ocen kart merytorycznej oceny eksperckiej.
5. Termin realizacji poszczególnych zamówień: do 21 dni od dnia otrzymania przez Wykonawcę zamówienia wystawionego na podstawie zawartej umowy wraz z dokumentacją niezbędną do przeprowadzenia oceny wniosku stypendialnego.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
8. Zamawiający nie przewiduje dokonania wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej.
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
10.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
11. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
12. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 73.43.00.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika (z wyłączeniem prokurenta) nawet jeżeli jest on ujawniony w dokumencie rejestrowym. W razie wątpliwości, co do ważności lub zakresu posiadanego pełnomocnictwa Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania potwierdzenia pełnomocnictwa przez Wykonawcę.
2. Oświadczenie osoby fizycznej nieprowadzącej działalności gospodarczej. (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 1E do SIWZ - jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w sytuacji:
1) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy,
2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
3) zmiany osób uczestniczących w realizacji umowy, o ile Wykonawca zapewni osoby o kwalifikacjach i doświadczeniu nie niższych niż odpowiednie wymagania określone w dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nr DZP.381.07.2013.UG,
4) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu usług powierzonych podwykonawcom, zmiany podwykonawców, z zastrzeżeniem iż podwykonawcy będą posiadać właściwości niezbędne do realizacji zamówienia,
5) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany wartości umowy, o której mowa w § 5 ust 3 umowy,
6) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub umowy o dofinansowanie w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/u/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych ul. Bankowa 12, III p., pok. 69 40-007 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych ul. Bankowa 12, III p., pok. 69 40-007 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie jest realizowane w ramach projektu DoktoRIS - Program stypendialny na rzecz innowacyjnego Śląska realizowanego w partnerstwie w latach 2011 - 2013 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytetu VIII Regionalne Kadry Gospodarki, Działanie 8.2 Transfer wiedzy, Poddziałania 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji UDA - POKL.08.02.02-24-002/11-00.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A: Technologie medyczne (ochrony zdrowia).


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B: Technologie dla energetyki i górnictwa.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część C: Technologie dla ochrony środowiska.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D: Technologie informacyjne i telekomunikacyjne.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część E: Produkcja i przetwarzanie materiałów.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część F: Transport i infrastruktura transportowa.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część G: Przemysł maszynowy, samochodowy, lotniczy i górniczy.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część H: Nanotechnologie i nanomateriały.