IV.1) OPIS IV.1.1) Tryb udzielenia
zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania
zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci
katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty
wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej
dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6)
Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w
postępowaniu (przetarg ograniczony,
negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji
wykonawców:
NIE DOTYCZY
IV.1.7)
Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby
uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
NIE
DOTYCZY
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu
zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
NIE DOTYCZY
W
ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w
formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy
ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą
przedmiotem aukcji elektronicznej: NIE DOTYCZY
Przewiduje się
ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu
zamówienia: nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie
aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
NIE DOTYCZY
Informacje dotyczące przebiegu aukcji
elektronicznej: NIE DOTYCZY
Jaki jest
przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą
warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień): NIE DOTYCZY
Informacje dotyczące
wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych
w zakresie połączeń: NIE DOTYCZY
Wymagania
dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
NIE DOTYCZY
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Czy wykonawcy, którzy nie
złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Warunki
zamknięcia aukcji elektronicznej:
NIE
DOTYCZY
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny
ofert: IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Łączna cena ofertowa brutto |
60 |
Okres gwarancji |
20 |
Termin dostawy |
20 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o
której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z
ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem Minimalne
wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
NIE
DOTYCZY
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
nie
Przewidziany jest podział
negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
Należy podać informacje na temat etapów
negocjacji (w tym liczbę etapów):
NIE DOTYCZY
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat
dialogu konkurencyjnego Opis potrzeb i wymagań
zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
NIE DOTYCZY
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
nie
Należy podać
informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat
partnerstwa innowacyjnego Elementy opisu przedmiotu
zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie
oferty:
NIE DOTYCZY
Podział negocjacji na
etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez
zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków
zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona
licytacja elektroniczna:
NIE DOTYCZY
Adres strony
internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji
elektronicznej:
Wymagania dotyczące
rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym
wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku
licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
|
|
Wykonawcy, którzy nie złożyli
nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
nie
Termin otwarcia
licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia
licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron
postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie
zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do
SIWZ
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego
wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wniesienia
zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Informacje
dodatkowe:
IV.5) ZMIANA
UMOWYPrzewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w
stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany
postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o
których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień
publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu
skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający, działając zgodnie z
dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na
dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących
okolicznościach: 1) konieczności przesunięcia terminów umownych, jeśli
konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było
przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika ona z winy Wykonawcy.
Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu
wynikającego z oferty, 2) konieczności zmiany terminów umownych, w sytuacji gdy
brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po
stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku przedłużających się prac
remontowo – budowlanych w miejscu dostarczenia sprzętu, 3) wydłużenia terminu
realizacji zamówienia w przypadku, o którym mowa w pkt. 6) poniżej, z
zastrzeżeniem, iż termin ten nie może być dłuższy niż 7 dni, 4) ewentualnej
zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę,
na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia
powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z
realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę,
/a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 5 umowy/ ,
5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa /lub umowy o
dofinansowanie/ w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 6) zakończenia
serii produkcyjnej danego sprzętu oraz rozpoczęcie produkcji sprzętu o
parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez
Zamawiającego w dokumentacji postępowania DZP.381.137.2016.DW, 7) zmiany miejsca
dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia sprzętu w miejsce
pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po
stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych, 8) wydłużenia
terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta sprzętu
lub Wykonawcę, 9) zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana
ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek
jednej ze Strony, 10) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie
obowiązywania umowy, Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia wartości
umowy, o której mowa w § 4 ust. 1 umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy): Środki służące ochronie informacji o
charakterze poufnymIV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 30/01/2017,
godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania
wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane
oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> jezyk polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie
postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu
zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu
przyznane nie
IV.6.6) Informacje
dodatkowe: