Katowice: Usługa cateringu w ramach projektu ATRINBIOTECH
Numer ogłoszenia: 112322 - 2013; data zamieszczenia: 21.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 66034 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Uczelnia Publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa cateringu w ramach projektu ATRINBIOTECH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie i dostarczenie poczęstunku (2 przerw kawowych i ciepłego posiłku) dla maksymalnie 380 osób na potrzeby zjazdu organizowanego w ramach projektu ATRINBIOTECH.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający przewidział podział na dwa zadania, który nie jest podziałem na części. Podział wynika jedynie z odmiennych źródeł finansowania niniejszego zamówienia. Dla Wykonawcy skutkuje to tylko obowiązkiem wystawienia odrębnych faktur na poszczególne zadania, o których mowa w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2). Wykonawca dokonuje wyceny za całość zamówienia.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
4. Wymagany termin realizacji: 16-17.03.2013 r.
5. Miejsce świadczenia usługi: Wydział Biologii i Ochrony Środowiska., ul. Bankowa 9, Katowice.
6. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ).
7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
10. Zamawiający nie zamierza zawierać umowy ramowej, ani ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
11. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
13. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12996,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ