Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 111630 - 2013; data zamieszczenia: 20.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt oraz oprogramowanie musi być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji¸ posiadać stosowne certyfikaty i spełniać wszystkie normy dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. Serwer, 1 szt., Serwer obliczeniowy , 1 szt., Drukarki , 11 szt., Oprogramowanie różne , 32 szt., Oprogramowanie Autodesk , 18 szt., Licencje Adobe , 28 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 72.26.80.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: część A - 900,00 PLN, część B- 1000,00 PLN, część C- 300,00 PLN, część D- 300,00 PLN, część E- 500,00 PLN , część F- 1 500,00 PLN ,
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 SIWZ zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie Wykonawcy ze serwer jest wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001 i posiada Deklarację CE oraz, że oferowany serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiada status (Certified for Windows) dla systemów Windows Server 2008 R2 x64, x64, x86-dotyczy tylko sprzętu opisanego w części B; 2.Oświadczenie Wykonawcy - że Firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz że firma serwisująca posiada autoryzacje producenta serwera dotyczy tylko sprzętu opisanego w części B.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 2) konieczności przesunięcia terminu realizacji zamówienia, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 3) konieczność zmiany miejsca dostawy, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy; 4) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, oraz zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, 5) zakończenia serii produkcyjnej danego modelu sprzętu (wersji oprogramowania) oraz rozpoczęcia produkcji egzemplarza o wyższych parametrach technicznych (wyższej wersji oprogramowania), 6) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 7) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zmiany kwoty o której mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy 8) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl/zamowienia-publiczne/1/d/1
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH
UL. BANKOWA 12
40-007 KATOWICE
pok. 68.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2013 godzina 09:30, miejsce: UNIWERSYTET ŚLĄSKI W KATOWICACH UL. BANKOWA 12 40-007 KATOWICE pok. 69.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A dostawa serwera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer-szt. 1 Sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji¸ posiadać stosowne certyfikaty i spełniać wszystkie normy dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 72.26.80.00-1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B dosta serwera obliczeniowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Serwer obliczeniowy-szt. 1 Sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji¸ posiadać stosowne certyfikaty i spełniać wszystkie normy dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001 oraz ISO-14001. Deklaracja CE. Oferowany sewer musi znajdować się na liście Windows Server Catalog i posiadać status (Certified for Windows) dla systemów Windows Server 2008 R2 x64, x64, x86..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 72.26.80.00-1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część C Dostawa drukarek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: drukarki-szt. 11 Sprzęt musi być fabrycznie nowy, pochodzić z bieżącej produkcji¸ posiadać stosowne certyfikaty i spełniać wszystkie normy dopuszczające je do sprzedaży i użytkowania na terenie RP..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 72.26.80.00-1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część D dostawa oprogramowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oprogramowanie różne-szt. 32.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 72.26.80.00-1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: część E dostawa Oprogramowania Autodesk.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oprogramowania Autodesk-szt. 18.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 72.26.80.00-1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: część F dostawa Licencji Adobe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Licencje Adobe -szt. 28 Zamawiający informuje, że posiada aktywną umowę ADOBE CLP (Cumulative Licensing Program),numer umowy: 4400299320..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2, 72.26.80.00-1.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.