Katowice: Organizacja Seminarium Polskiego Towarzystwa Materiałoznawczego w dniach 26-29 maja 2013r
Numer ogłoszenia: 106276 - 2013; data zamieszczenia: 18.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41284 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja Seminarium Polskiego Towarzystwa Materiałoznawczego w dniach 26-29 maja 2013r.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest organizacja Seminarium Polskiego Towarzystwa Materiałoznawczego. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności: zakwaterowanie i wyżywienie uczestników konferencji, zapewnienie sali konferencyjnej oraz pomieszczenia wystawowego oraz zorganizowanie imprezy towarzyszącej (wycieczka plenerowa - autokarowa). Maksymalna przewidywana liczba uczestników: 120 osób. 2. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 3 (Wzór umowy) do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Wymagany termin realizacji zamówienia: 26-29 maja 2013 r. 4. Miejsce realizacji usługi: a) Katowice lub Chorzów. Komitet Organizacyjny XVIII Seminarium Polskiego Towarzystwa Materiałoznawczego, zarekomendował Chorzów/Katowice jako miejsce na organizację konferencji, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia. Istotnym faktem przemawiającym za wyborem Chorzowa/Katowic na miejsce organizacji konferencji, jest możliwość zapewnienia uczestnikom dogodnej komunikacji między lotniskiem w Katowicach a miejscem obrad. Nie bez znaczenia pozostaje fakt, iż w pobliżu Chorzowa/Katowic przebiegają główne trasy samochodowe regionu (A4, DTŚ), a także dworce PKP. Kwestia transportu ma też niebagatelne znacznie dla sponsorów, którzy rozważając przywiezienie bardzo drogich urządzeń zwracają szczególną uwagę na dobre połączenia komunikacyjne. b) Obiekt, w którym świadczona będzie usługa musi spełniać wszystkie wymogi określone dla hotelu co najmniej 4-gwiazdkowego w rozumieniu przepisów § 2 ust. 2 pkt. 1 rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 22 poz. 169 z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby wszystkie świadczenia w ramach usługi (z wyjątkiem wycieczki plenerowej - autokarowej) były wykonywane na terenie jednego obiektu. 5. Warunki realizacji zamówienia: - Wykonawca odpowiada za sprawną organizację pracy przy realizacji przedmiotu umowy, w szczególności zobowiązany jest do zaangażowania właściwej liczby osób. Zaangażowane osoby winny posiadać konieczne ze względu na przedmiot umowy uprawnienia, kwalifikacje zawodowe oraz odpowiedni stan zdrowia. - Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za sprawy związane z bezpieczeństwem i higieną pracy osób zaangażowanych przy realizacji przedmiotu umowy. - Na Wykonawcy spoczywa odpowiedzialność za naruszenie przepisów p. poż., BHP oraz przepisów sanitarnych oraz brak stosownych zezwoleń na prowadzenie działalności będącej przedmiotem zamówienia. Sankcje nałożone przez właściwe organy, w razie naruszenia ww. zasad obciążają Wykonawcę. - Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca niezwłocznie zmieni osobę niewłaściwie wykonującą swoje obowiązki, lub której zachowanie odbiega od ogólnie przyjętych zasad w kontaktach międzyludzkich. - Wykonawca nie będzie podnosił przeciwko osobom korzystającym z usługi ewentualnych zarzutów (roszczeń), jakie ma przeciwko Zamawiającemu. - Wykonawca zapewnia wysoką jakość świadczonych usług, w szczególności poprzez zapewnienie świeżych posiłków, czystości w miejscu zakwaterowania. - Wynagrodzenie uiszczone zostanie, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze, w terminie 14 dni od daty przyjęcia przez Zamawiającego prawidłowo sporządzonej faktury. - Ostateczne wynagrodzenie Wykonawcy nastąpi według faktycznej liczby zrealizowanych świadczeń. 6. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych. 7. Zamówienie może być wykonywane przy udziale podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ). 8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających. 9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 10. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie dopuszcza rozliczeń w walutach obcych. 12. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów. 14. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 15. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 16. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50 % zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.12.00.00-7.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107487,31 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ