Katowice: DOSTAWA DRUKÓW
Numer ogłoszenia: 106037 - 2012; data zamieszczenia: 14.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA DRUKÓW.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa certyfikatów znajomości języka obcego, dyplomów akademickich, indeksów, dzienników studenta, elektronicznych legitymacji studenta i doktoranta, zwanych dalej drukami, których szczegółowy opis, wzory oraz dokładne ilości zawierają załączniki nr 2A-2C do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z poniższym podziałem: Część A: Certyfikaty znajomości języka obcego, Część B: Dyplomy akademickie i inne, Część C: Legitymacje elektroniczne. 3. Zakres zamówienia obejmuje dostawę, rozładunek oraz wniesienie druków w miejsce wskazane przez Zamawiającego, tj.: 1) w zakresie części A: Uniwersytet Śląski, Dział Logistyki, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, 2) w zakresie części B oraz C: Uniwersytet Śląski, Magazyn Artykułów Różnych, ul. Bankowa 11, 40-007 Katowice. 4. Wymagany termin oraz sposób realizacji zamówienia: 1) W zakresie części A: przedmiot umowy zostanie zrealizowany jednorazową dostawą w terminie 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy na podstawie zamówienia wystawionego przez Zamawiającego. Zamówienie Wykonawca zobowiązany będzie zrealizować w terminie do 21 dni od daty jego przesłania faksem. 2) W zakresie części B, C: umowa będzie realizowana przez okres 12 miesięcy, bądź do momentu wyczerpania przewidzianych ilości druków, wg bieżących potrzeb Zamawiającego, partiami na podstawie wystawianych przez niego zamówień. Termin realizacji danego zamówienia: nie więcej niż 21 dni od daty przesłania zamówienia faksem przez Zamawiającego. 5. Ilości druków podane w załącznikach nr 2B oraz 2C są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania podanych ilości druków w zakresie danej części, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji na dostarczone druki w zakresie części C: 24 miesiące. Okres gwarancji rozpoczyna się od daty podpisania protokołu odbioru..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.45.80.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacji: 1) zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, 2) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę np. siła wyższa. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców, 4) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Wartość umowy o której mowa w § 4 ust. 1 umowy nie ulegnie zwiększeniu, 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski, Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, III p., pok. 69.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2012 godzina 10:30, miejsce: Uniwersytet Śląski, Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, III p., pok. 69.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą składaną w danej części postępowania, następujących próbek oferowanych druków: W zakresie części A: Próbka wzoru certyfikatu znajomości dowolnego języka spośród wymienionych w SIWZ (1 szt.). W zakresie części B: Próbki wzorów następujących druków (po 1 szt.): 1) indeks, 2) oryginał dyplomu ukończenia studiów, 3) odpis dyplomu ukończenia studiów, 4) świadectwo ukończenia studiów podyplomowych, 5) papier do suplementu, 6) okładka do suplementu. W zakresie części C: Próbka oferowanych legitymacji, rozumiana jako jeden próbny egzemplarz elektronicznej legitymacji studenckiej będący odzwierciedleniem złożonej oferty. Zamawiający wymaga złożenia próbki w celu sprawdzenia czy oferowane legitymacje będą poprawnie obsługiwane przez system USOS. Próbki należy umieścić w szczelnie zamkniętych opakowaniach, opisanych tak jak oferta (zgodnie z rozdz. II ust. 12 SIWZ, a więc ze wskazaniem nazwy Wykonawcy, numeru i nazwy postępowania, terminem otwarcia ofert). Próbki należy złożyć w miejscu i terminie przewidzianym dla składania ofert określonym w rozdziale VI ust. 1 SIWZ)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część A: Certyfikaty znajomości języka obcego.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część B: Dyplomy akademickie i inne.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część C: Legitymacje elektroniczne.