Katowice: Modernizacja zewnętrznej infrastruktury Kampusu Uniwersytetu Śląskiego w Chorzowie
Numer ogłoszenia: 104036 - 2013; data zamieszczenia: 15.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33498 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja zewnętrznej infrastruktury Kampusu Uniwersytetu Śląskiego w Chorzowie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja zewnętrznej infrastruktury Kampusu Chorzowskiego przy ul. 75 Pułku Piechoty 1 w Chorzowie. 2. W zakres robót wchodzą: - Naprawa wybojów w drodze wjazdowej od ul. Nomiarki; - Placyk i ścieżki w trawniku - wykonanie elementów małej architektury przy wejściu do budynku ŚMCEiBI - Plac postojowy przy wejściu głównym do budynku H; - Podjazd do placu postojowego - naprawa drogi równoległej do drogi głównej pomiędzy trawnikiem a budynkiem H. - Wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z pomiarem geodezyjnym w zakresie wykonania elementów małej architektury przy wejściu do budynku ŚMCEiBI - Placyk i ścieżki w trawniku. 3. Zamawiający informuje, iż umożliwi, na wniosek Wykonawcy, wizję lokalną po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z p. Łukaszem Pacholikiem (nr tel. 0-32 359 20 97). 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają następujące dokumenty: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2A 2) Przedmiar robót - naprawa wybojów na drodze wjazdowej od ul. Nomiarki - załączniki nr 2B 3) Przedmiar robót - Placyk i ścieżki w trawniku - załączniki nr 2C 4) Przedmiar robót - Plac postojowy przy wejściu głównym do budynku H - załączniki nr 2D 5) Przedmiar robót - Podjazd do placu postojowego - załączniki nr 2E 6) Rysunek nr 1 - Placyk i ścieżki w trawniku - załączniki nr 2F 7) Rysunek nr 2 - Plac postojowy przy wejściu głównym do budynku H - załączniki nr 2G 8) Rysunek nr 3 - Podjazd do placu postojowego - załączniki nr 2H 9) Wzór umowy - załącznik nr 3, które stanowią integralną część niniejszej Specyfikacji. 6. Wymagany minimalny okres gwarancji: - na wykonane roboty - nie krótszy niż 36 miesięcy, - na zamontowane materiały, urządzenia, itp. - nie krótszy niż 36 miesięcy, a jeżeli gwarancja producenta jest dłuższa, zgodnie z gwarancją producenta. Bieg terminów gwarancji rozpoczyna się z chwilą podpisania protokołu odbioru końcowego. 7. Jeżeli dla zachowania ważności warunków udzielonej gwarancji wymagane są przeglądy, konserwacje czy inne czynności serwisowe związane z właściwym użytkowaniem (urządzeń, rzeczy itp.), wszystkie te czynności muszą zostać zapewnione przez Wykonawcę, a także uwzględnione w cenie oferty. 8. Wymagany termin realizacji zamówienia: do czterech miesięcy od daty przekazania terenu robót przez Zamawiającego. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania terenu robót w terminie do 3 dni od daty zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia z zastrzeżeniem zapisów rozdziału XIII ust. 2 pkt 7) niniejszej SIWZ. 9. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane są wskazania dotyczące określonej marki, znaku towarowego, producenta, dostawcy oznacza to, że Zamawiający użył powyższych określeń jako przykładowych i pomocniczych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 5 do SIWZ). 12. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 13. Wszelkie rozliczenia finansowe między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN). 14. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 15. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 17. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 18. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 412000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 219437,84
Oferta z najniższą ceną: 219437,84 / Oferta z najwyższą ceną: 464940,00
Waluta: PLN.