Katowice: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania
Numer ogłoszenia: 103191 - 2012; data zamieszczenia: 09.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 48429 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia była dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania zwanego dalej sprzętem i oprogramowaniem. Sprzęt oraz oprogramowanie musiał być fabrycznie nowe, pochodzić z bieżącej produkcji i posiadać stosowne certyfikaty. Przedmiot zamówienia obejmował ponadto dostarczenie sprzętu oraz oprogramowania do siedziby Zamawiającego: Uniwersytet Śląski, 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12, pok. 420 oraz zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego sprzętu w okresie gwarancyjnym.
2. Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych zgodnie z podziałem:
a) w zakresie części A: Oprogramowanie popularne - 5 szt.,
b) w zakresie części B: Drukarki - 3 szt.,
c) w zakresie części C: Urządzenia wielofunkcyjne - 2 szt.,
d) w zakresie części D: Ploter - 1 szt.
3. Szczegółowy opis techniczny zamawianego sprzętu zawierały załączniki nr 2A, 2B oraz 2C, które stanowiły integralną część SIWZ.
4. Wymagany termin realizacji zamówienia:
a) w zakresie części A, C i D: do 28 dni od daty zawarcia umowy,
b) w zakresie części B: do 28 dni od daty otrzymania zamówienia potwierdzonego przez organ nadzorujący - MNiSW do zastosowania 0% stawki VAT, wystawionego w wyniku zawarcia umowy.
5. Wymagany termin gwarancji - minimum 12 miesięcy. Gwarancja miał obejmować wszelkie czynności i usługi serwisowe związane z przeglądami i bieżącą konserwacją sprzętu.
6. Zamawiający dopuścił możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców. W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należało wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
7. Zamawiający dopuścił składanie ofert równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane w SIWZ. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia podane były wskazania określonego typu sprzętu lub oprogramowania oznaczało to, że Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt lub oprogramowanie wykonane były pod względem jakościowym, technicznym i funkcjonalnym, w taki sposób jak przykładowe (wzorcowe) typy sprzętu wskazane w SIWZ. Wszelkie wskazania określonego typu sprzętu czy oprogramowania należało traktować jako przykładowe i pomocnicze.
8. Zamawiający nie przewidział możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
9. Zamawiający nie dopuścił składania ofert wariantowych.
10. Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane miały być w polskich złotych (PLN).
11. Zamawiający nie przewidział wyboru oferty najkorzystniejszej z wykorzystaniem aukcji elektronicznej.
12. Zamawiający nie przewidział udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 15. Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawne.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.26.80.00-1, 30.23.20.00-4, 30.23.21.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część A: Oprogramowanie popularne - 5 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 2   

Nazwa: Część B: Drukarki - 3 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5056,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 3   

Nazwa: Część C: Urządzenia wielofunkcyjne - 2 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3522,76 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Część NR: 4   

Nazwa: Część D: Ploter - 1 szt.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8536,59 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ